show

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

قصه از اونجا شروع شد که در پاییز 1396 در یکی از گردهم آیی های بازاریابی شرکت توسعه هتل سازی دریا به اتفاق همسرم شرکت کردیم و همانجا تصمیم گرفتیم عضو دبیت کارت هتل سازی دریا بشیم و از هتل های اطراف ایران در طی 10 سال ، 10 مرتبه استفاده کنیم.

شرکت توسعه هتل سازی دریا هم در شروع کار ، اقامت 3 شب را در هتل پارادایس به همه هدیه داد .

در همان پاییز ، یک هفته قبل از حرکت ، با شرکت هتل سازی دریا تماس گرفتم و جارا رزرو کردم اما تا صبح روز حرکت که زدیم به جاده ، وچر هتل را بهم ندادند ، آخر سر از تو جاده زنگ زدم بهشون و گفتم حداقل آدرس که میتونید بدید!!!!

بعد از ظهر به این هتل آمدیم ، در همان وحله ورود ، اولین چیزی که محکم خورد تو ذوقمان این بود که درست بر جاده بود. جاده مابین رامسر تا چابکسر.

من هیچ وقت تو سفرهام به شمال ، کنار جاده ، ویلا یا هتل نمیگیرم . معمولا میاییم سفر تا از سروصدا دورباشیم و مثلا یک آرامشی بگیریم نه اینکه از شب تا صبح صدای عبور ماشینها تو گوشمان باشد.

بهترین هتل هم باشد اگر در بدترین جا قراربگیرد هیچ لطفی ندارد.

بخاطر تعدادمان ، 2 اتاق به ما اختصاص داده شده بود . یکی از اتاقها رو به خیابان بود و دیگری پشت به آن .

اتاق رو به خیابان بزرگ بود و دارای تراس ، اما آمده بودند جولوی تراس را با پنجره بسته بودند و حالا صدای اتاقهای بقلی خیلی راحت اکو شده و چند برابر بیشتر تو گوش همسایه ها بود.

البته بازهم صدای ماشین های توی جاده حذف نشده بود ، آن هم بود.

یعنی آرامش و سکوت ، نمرش صفر بود.

اتاق دوم ، لوله سرویس بهداشتی بالا خراب بود و نشت میکرد به سرویس این اتاق ، صبر کردیم تا یک اتاق دیگر رو نظافت کردند و تحویلمون دادند . بچه ها تلوزیون زدند و دیدن که برنامه ای نشون نمیده ، با اومدن رسپشن معلوم شد که کابلش ایراد داره ، اینو بگم که تا روز آخرمون این کابل درست نشد و بچه ها کابل ارتباطی تلویزیون اتاق ما را بردند.

از زمان غروب خورشید دیگه رسپشنی هم وجود نداشت و هرکی کاری یا مشکلی داشت لازم بود که به موبایلش زنگ بزنه.

طبقه زیر ما ، مغازه های رو به جاده پارادایس بودند ، اون رو اجاره داده بودن و مستاجر تا ساعت 10 شب داشت تودیوار بتنی دریل کاری میکرد . هیچ کس هم نبود که بره و اعتراض بکنه و جولوی کارشون رو بگیره . آخرش هم خودم در چند نوبت رفتم و اعتراض کردم ، ولی کو گوش شنوا ( اینجاست که مدیریت صحیح ، خلا خودش رو خیلی خوب نشون میده ) .

خیلی سعی میکنم منفی ننویسم ولی یجورایی نمیشه . اتاقش خوب بود ، تختش خوب بود ، میز داشت – مبل داشت – میز توالت با آینه داشت – یخچال و تلویزیون داشت - کولر گازی و رادیاتور – فلاکس چای بهمراه چای و نسکافه گذاشته بودند – تراس داشت . . .

اما تراسش شدت صدا رو دوچندان میکرد.

پرده هاش یک تور نازک سفید بود هم اصلا جولوی نور را نمی گرفت و هم از اونور پیدا بود

حمامش اصلا و اصلا جایی برای آویزان گردن یا گذاشتن حوله نداشت ، سوسک هم داشت

شیشه روی میزش هم شکسته بود و یه سوراخ وسط میز باقی بود

شیر رادیاتور باز نمیشد و تو این آخر پاییزی نمیشد اتاق رو گرم کرد

صدای خیابان و هم که داشتیم و البته اینترنت وای فای هم نداشتیم

غروب هم که میشد رستوران آبجوش نمیداد و می گفت الان سرویس شام را دردست داریم ( پس این فلاکس به چه دردی میخوره ؟؟؟ )

فقط صبحانه اش خوب بود.

ما هر روز بعد از صبحانه میرفتیم بیرون ، یا به ارتفاعات کوه های اطراف و یا در کنار دریا وقت را سپری میکردیم و فقط موقع تاریک شدن هوا به هتل پارادایس برمیگشتیم تا از صحبتهای اتاق های همجوار فیض ببریم

لطف یک سفر به این است که خاطرات خوب آن موجب شود که مسافر بازهم به آنجا برود ، اما ما هیچ وقت علاقه ای به آمدن مجدد به هتل پارادایس ( مربوط به شرکت هتل سازی دریا ) درخودمان نمیبینیم .

حالا اگر قرار باشد شرکت هتل سازی دریا در شهر رامسر هرسال این هتل را بعنوان محل اقامت ارائه بده ، حتما قراردادمو باهاش لغو میکنم.

جالب اینجاست که در صفحه اول وب سایتشان زدن "آسایش را با ما تجربه کنید...." .

این بار سفرنامه من اینجوری رقم خورد ، سفرهاتان همواره با شادی همراه باشد.

ع.م

خواندن 3421 دفعه آخرین ویرایش در چهارشنبه, 01 فروردين 1397 ساعت 18:34
محتوای بیشتر در این بخش: « سفرنامه ماسوله و قلعه رودخان

2 نظرها

• پیوند نظر هومن سيدي پنج شنبه, 12 ارديبهشت 1398 ساعت 13:58 ارسال شده توسط هومن سيدي

سلام
    من با اين شركت ٣ تا مسافرت رفتم و از تمام مسافرتام راضي ام

گزارش
  • پیوند نظر بابك جمعه, 16 فروردين 1398 ساعت 09:50 ارسال شده توسط بابك

با درود و ارادت
    امروز به گردهمايي بازاريابي شركت توسعه هتل سازي دريا دعوت شده بوديم. من معمولا سفر زياد ميروم ، براي مقاصد تجاري يا تفريحي..
    طي اين سفرها تجربيات زيادي از هتلهاي خوب و بد و نحوه متفاوت خدمات دهي انها در سفرهاي داخلي و خارجي داشته ام. مديريت مناسب ميتواند خاطره اي لذت بخش را در يك اقامتگاه بومگردي ساده در دل كوير بيافريند و از طرف ديگر مديريت ناكارمد و بي تفاوت به كيفيت موجب تجربه اي ناخوشايند حتي در يك هتل چهار ستاره ساحلي خواهد بود، موضوعي كه شخصا طي سفري به لبنان شاهد ان بودم.
    خلاصه با اولين جستجوي اينترنتي به نوشته شما رسيدم!
    انچه شما به خوبي و بيطرفانه طي اين اين تجربه نگاشتيد باعث شد كه من علي رقم پيشنهاد نسبتا مناسبي كه از طرف اين گروه براي خريد كارت اشتراك ده ساله ارائه شد ان را نپذيرم ، چرا كه كيفيت سرويس دهي و مديريت مناسب اولين بايسته هاي يك اقامتگاه گردشگري محسوب ميشوند.
    ازساير موضوعات ميگذرم چون احتمالا اصلا در دستور كار اين شيوه خدمات دهي كه تعريفش را كرديد قرار نخواهد نگرفت!
    اميدوارم سايتهاي فارسي تبادل تجربيات سفر كه نمونه هاي خارجي فراواني دارد، ز نظر كمي و كيفي گسترش بيشتري پيدا كنند. هم به برنامه ريزي سفر كمك شاياني ميكند هم كيفيت مراكز اقامتي را ارتقا ميبخشد.
    سپاس مجدد.

گزارش

نظر دادن

لطفا نظرات خود را در کادر زیر وارد نمایید.